Wanneer u met uw instantie voldoet aan de criteria, kunt u uw instantie inschrijven op de zoekfuncties van de Haarstichting. Binnen 3 minuten kunt u de 4 stappen doorlopen om uw instantie toe te voegen aan het overzicht van instanties en de bijbehorende zoekfuncties.

De voordelen van de vermelding van uw instantie op de website van de Nederlandse Haarstichting:
  • De toevoeging van uw instantie aan de zoekfunctie wordt bekend gemaakt aan onze 11.000+ volgers op Twitter.
  • Uw klantenbestand wordt uitgebreid met duizenden bezoekers per maand. Volgens Alexa zijn we de best bezochte goede doelen stichting van Nederland (alleen op het forum waarmee we samenwerken en een wederzijdse link hebben, kijken maandelijks al bijna 100.000 bezoekers).
  • Uw betrouwbaarheid wordt extra benadrukt door de doorverwijzing van de Nederlandse haarstichting naar uw instantie.
  • U bent beter en makkelijker te vinden door mensen die behoefte hebben aan uw product en/of dienst.
  • U steunt de Nederlandse Haarstichting en investeert daardoor in wetenschappelijk onderzoek, keurmerkontwikkeling en andere diensten om mensen met haarproblemen en haarziekten beter te kunnen helpen en bijstaan.
  • U heeft de keuze uw instantie per 3 maanden of direct voor een jaar toe te voegen aan de verschillende zoekfuncties. Na het bevestigen van uw link steunt u de Nederlandse Haarstichting tot 3 of tot 12 maanden na de datum wanneer u uw instantie heeft geactiveerd. Deze periode loopt vanzelf af, tenzij u de periode opnieuw verlengt. Tot de desbetreffende datum mag u vermelden op de website dat uw instantie de Nederlandse Haarstichting steunt en dat u investeert in wetenschappelijk onderzoek, keurmerkontwikkeling en andere diensten voor mensen met haarproblemen en haarziekten.
  • De Nederlandse Haarstichting heeft de ANBI-status verkregen. Giften en donaties gedaan aan de Nederlandse Haarstichting zijn nu aftrekbaar van het belastbaar inkomen.