Haarstichting-keurmerk wordt vervangen door ons logo
De Haarstichting is erg trots op de ontwikkelingen die wij afgelopen jaren hebben doorgemaakt. Ieder jaar kunnen we weer meer mensen helpen, door een verbeterde online vindbaarheid en toegenomen naamsbekendheid. Op deze manier bereiken we inmiddels jaarlijks bijna 2 miljoen mensen.
Haarstichting-keurmerk wordt vervangen door ons logo - 'Haarstichting samenwerkingspartner'
‘Haarstichting-keurmerk’ wordt vervangen door ‘Samenwerkingspartner van de Haarstichting’. We hebben er voor gekozen om voortaan voor onze sponsors de mogelijkheid te bieden ons logo te gebruiken. Dit heeft verschillende voordelen, omdat het logo van de Haarstichting bekend is en duidelijk is waar de Haarstichting precies voor staat. Dit logo mag worden gecombineerd met ‘samenwerkingspartner van de Haarstichting’. Alleen sponsoren van de Haarstichting mogen dit vermelden en plaatsen op de site en/of ander promotiemateriaal.
Heeft u vragen? Stel deze dan gerust.
Met vriendelijke groet, de Haarstichting