Help door een sponsor-banner te plaatsen

Het is vanaf heden mogelijk om uw organisatie bij uw doelgroep te promoten op de website van de ANBI-geregistreerde Haarstichting. Dit kan worden gedaan d.m.v. het plaatsen van sponsor-banners. Op deze sponsor-banners wordt vermeld dat u officieel sponsor bent van de Haarstichting, daarnaast wordt objectieve informatie over uw organisatie weergegeven om uw doelgroep in te lichten over uw activiteiten. Voor voorbeelden van dergelijke sponsor-banners, zie sponsors.

Omdat we een non-profit instelling zijn, kunt u uw doelgroep met een sponsor-banner informeren over uw dienst of product(en) tegen slechts lage sponsorbijdragen.

Voordelen Sponsor-banners

Voordelen van het plaatsen van sponsor-banners op de website van de Haarstichting:

• Meer dan een miljoen individuele bezoekers per jaar (deze genereren meer dan vijf miljoen pageviews per jaar).
  • De exacte doelgroep kan worden benaderd.
  • 30 individuele pagina’s die 50.000-150.000 keer per jaar worden bekeken. Meer dan 40 individuele pagina’s die 20.000-50.000 keer per jaar worden bekeken.
  • Elke 12 weken wordt er een Tweet op Twitter geplaatst over de sponsor, hiermee worden 13.900+ volgers met interesse in haar-gerelateerde onderwerpen op Twitter bereikt.
  • U kunt kiezen uit 2 of 3 sponsor-banners. U wordt als sponsor altijd weergegeven op de pagina’s Sponsoren en Huidige Sponsors  en optioneel met een derde sponsor-banner op een pagina naar keuze, die relevant is voor uw doelgroep. Wij vinden namelijk dat u uw doelgroep extra mag inlichten over uw sponsoring. Een voorbeeld van de plaats waar deze gerichte sponsor-banner wordt weergegeven, ziet u rechts bovenaan op de pagina Haargroei.
  • Wij ontwikkelen voor u de sponsor-banners.

Bent u geïnteresseerd?

Neem dan gerust contact met ons op door een e-mail te sturen via info@haarstichting.nl