“In mijn leven heb ik veel mensen verloren aan kanker. Als in mijn omgeving gescholden werd met kanker, kromp ik altijd een stukje ineen. Om te kunnen helpen, doneerde ik geld. Ik wilde meer doen, maar wist niet hoe tot ik via de radio van haardonatie hoorde. Nu had ik een doel voor de komende twee jaar, namelijk zo min mogelijk naar de kapper! Na mijn haar te hebben gedoneerd, bevestigden reacties op mijn kale hoofd (ik had mijn hoofd kaalgeschoren) alleen maar wat ik al wist. Tevredenheid over je uiterlijk is van groot belang. Nu wilde ik meer! Maar wat kon ik nog betekenen, dan alleen mijn haar doneren? Hoe kon ik meer mensen bereiken? Het antwoord hierop was: Met mijn creativiteit en fotografie.”
Na de eerst kennismaking zijn David in den Bosch en de Haarstichting begonnen aan de campagne die 27 maart 2013 te zien zal zijn tijdens het benefietconcert.
De Haarstichting is erg onder de indruk van de ideeën en inzet van David in den Bosch. Edwin van Wooning, directeur van de Haarstichting, laat weten dat hij erg uitkijkt naar de promotiecampagne van David.
Voor meer informatie over David in den Bosch, zie www.davidindenbosch.nl bezoeken.